2017. július 18., kedd

Málnafagylalt (cukormentes)



Ez lett az én kedvenc fagyim. Azért érdekes ez, mert én nem szoktam fagyizni, mivel nem nagyon szeretem őket. Ez a változat, melyet saját málnából készítettem annyira megtetszett, hogy azóta már többször is elkészítettem, és szívesen fogyasztom.
Nagyon egyszerű, mégis nagyon finom, és még krémes is, annak ellenére, hogy nem fagyigéppel készült. A jó tejszín az egyik kulcsa szerintem, mert más fajta tejszínből elkészítve már nem ilyen finom.


Hozzávalók:


  • 400 ml édesítetlen habtejszín (Pilos terméket szeretem hasznáni erre a célra)
  • 35 dkg málna
  • 5-10 dkg (ízlés szerint) nyírfacukor, eritrit, vagy xilit (ki amit használ) 
Elkészítése:

  • A tejszínt a mixer magas fokozatán habbá verjük, ízlés szerint édesítve.
  • Megmossuk a málnát, majd édesítővel összeturmixoljuk. Egy szitán, vagy szűrőn átpasszírozzuk, hogy a magokat eltávolítsuk.
  • A tejszínt dobozba simítjuk, ráöntjük a málnapürét, és márványosan összehúzogatjuk.
  • Megfagyasztjuk, majd fogyasztás előtt néhány perccel kivesszük, hogy kissé kiengedjen.

Nincsenek megjegyzések: