2012. október 11., csütörtök

Egy csepp menyország -Fügés szendvics bazsalikommal


Nagyon ínyenc, nagyon különleges, és nagyon finom harapnivaló. Tehát éppen nekem való :)
A maradék mascarponét próbáltam felhasználni, amikor ez az mennyei eledel született.
Mindenképp ajánlom kipróbálásra!

Hozzávalók személyenként:

  • 1 zsemle (teljes kiörlésű)
  • 1 evőkanál mascarpone krémsajt
  • 2-3 szelet füge
  • 4-5 bazsalikomlevél
  • frissen őrölt színes bors
  • csipet só
Elkészítése:
  • A zsemlét kettévágjuk, majd szendvicssütőben, vagy száraz serpenyőben kissé megpirítjuk.
  • Rögtön rákenjük a krémsajtot, picit megsózzuk, és őrölt borssal megszórjuk.
  • A fügét megmossuk, szeletekre vágjuk, majd a bazsalikomlevelekkel együtt a zsemlére helyezzük.
  • Aztán élvezettel elfogyasztjuk.

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon gusztusos lett!:) Imádom én is a fügét...

Edó írta...

Én annyira nem szeretem a fügét..de így,ebben a felállásban imádom:)