2012. szeptember 10., hétfő

Mézes-mandulás joghurt szilvával


Miközben szilvás sütemény sütöttem, nagyon kívántam, de nem szívesen ettem volna belőle, a kalóriák miatt.
Ezért összedobtam magamnak egy könnyebb édességet, amely olyan finomra sikeredett, hogy a gyerekek szinte az összeset felfalták előlem. Hiába mondtam, hogy nekem ez a vacsorám..
Másnap készítettem egy nagyobb adagot, szederrel.
Nagyon szeretjük.

Hozzávalók:

  • 2 kis doboz krémes natúr joghurt
  • 1-2 teáskanál méz
  • 4-5 szem szilva
  • marék pörkölt mandula
Elkészítése:
  • A mandulát durvára aprítjuk, majd száraz serpenyőben kissé megpirítjuk, hogy intenzívebb íze legyen.
  • A szilvát megmossuk és apróra vágjuk.
  • A hozzávalókat egy nagy pohárban a következőképpen rétegezzük: joghurt, méz, szilvadarabok, megismételjük, majd a legvégén joghurt, méz és mandula darabok.

Nincsenek megjegyzések: