2011. december 31., szombat

B.U.É.K !


Az év utolsó napján, ha összegeznem kell az elmúlt évet, akkor csak ezt írhatom:

Ez az év nagyon sikeres, nagyon élménydús, nagyon boldog év volt.
Sok mindent megvalósítottam, még olyan dolgokat is, melyekre nem is számítottam. Ebben az évben tettem a legtöbbet az egészségem érdekében: egész évben rekordmennyiségben tornásztam és minden nap figyeltem az étkezésre.
Egész évben jókedvű voltam, és kedves emberekhez kerültem nagyon közel, rengetegszer volt alkalmam barátokkal lenni, ami szintén az egyik legjbb dolog a világon. Nagyon sok kellemes meglepetésben volt részem, de leginkább azt mondhatom: idén semmilyen rossz dolog nem történt velem/velünk, és ennek nagyon tudok örülni!
Rengeteg elismerésben részesültem, talán soha még ennyiben!
Szóval: minden, amit elterveztem, az megvalósult, nem voltunk betegek, pénzünk is volt, ételünk is, meleg otthonunk meg munkánk, meg ami a legfontosabb: együtt voltunk és vagyunk! :)
Nagyon büszke vagyok a gyerekeimre és az apukájukra, az én kedves férjemre. Mindig lehet rájuk számítani!

Az újévre nem is kívánok ennél többet, azt kívánom, hogy az elkövetkező évek is csak ilyenek legyenek, mert ha csak fele ilyen szuper évek következnek, még akkor sem fogok panaszkodni:)

MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK, BARÁTOMNAK, ISMERŐSÖMNEK KÍVÁNOK MINDEN ELKÉPZELHETŐ SZÉPET ÉS JÓT AZ ÚJÉVRE!


NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY OLVASTOK!!


U.i: Szilveszteri ételeink:

Szezámmagos fasírtgolyók
Diós kéregben sült csirkemell
Sült csirkecomb
Pikáns krumplisaláta
Svéd gombasaláta
Friss zöldségsaláta
Paprikás köles köretnek
Pacalleves
Kolbászos, sonkás, sajtos korongok leveles tésztából

Sütik:

Képviselőfánk
Rákóczi túrós
Reformsütik:
Meggyes túrógolyócskák
Narancsos piskótatekercs
Mákos kocka
Mandulás kiflicskék


Na nem mind magunknak, vendégek is érkeznek, úgyhogy rohanok:)
Receptek az újévben!

BUÉK!!!!!!

8 megjegyzés:

Mónika írta...

B.U.É.K! :)

iri írta...

ALDOTT ,BOLDOG UJEVET!

Andrea írta...

Boldog új évet kívánok :-)!

Nyárády Károly írta...

Kedves, Edó, hasonló szépeket és jót kívánok Neked! Legyen csak örömöd, légy vidám, gondtalanul fiatal, és közben ne feledkezz meg rólam se, oké? Sokszor puszillak, találkozunk a jövő évben! BÚÉK!!!!!
:-)))))

marisz57 írta...

Boldog 2012-es esztendőt kívánok, sok új bejegyzéssel!

Kati írta...

Boldok Új Évet kívánok Nektek is, és örvendek, hogy megismerhettelek Téged és a többi Erdélyi Konyhás lányt:)

Alíz írta...

Békés, boldog Új Esztendőt hasonló sikerekkel!

Edó írta...

Köszönöm szépen mindenkinek,nagyon aranyosak vagytok!:)