2011. október 10., hétfő

Laptop torta


Rendelésre készült, hát, nem volt egy könnyű eset, elég komoly technikai fejtörést okozott a dolog :) Szerencsére a férjem jobb ebben az ötletelésben, így aztán segített a monitort megállítani, de az sem volt kis feladat, hogy a kartonon hogyan áll meg majd a fondant..
A monitor ugyanis kartonból készült, melyre nyomtatott képet ragasztottunk, bevontuk fóliával, majd erre kellett ragasztani a fondantot. Ami persze nem állt volna meg, ha nem kentük volna le alatta csirizzel :)) - vagyis liszt-víz ragasztóval. Fapálcákkal szúrtuk a monitort az alapra, és működött, szóval nem dőlt le, és még a szállítást is jól bírta.
Az ünnepeltnek állítólag nagyon tetszett a torta.

Az alap (vagyis az asztal teteje) 8 vagy 9 tojásból készült piskóta, a laptop 6 tojásból készült. Dupla adag lúdláb krémmel töltöttem, fondant borítás.

Tojáshabbal írókáztam, amit kevés fekete festékkel színeztem ezüstre. Az íróka sajnos eléggé kiszúrt velem, így ez elég csúnya lett, de összhatásban nem volt olyan ronda.

A fondant sajnos néhány helyen megrepedt, amikor átraktuk az alátétre..

11 megjegyzés:

4Gyerek írta...

leleményesek vagytok.

Gál Edith írta...

Sokszor mondtam, most megint mondom: NAGYON NAGYON ÜGYESEK VAGYTOK!!!
SZÉP MUNKA!!!!

Ottis írta...

Nekem nagyon tetszik, nem kis feladat egy ilyent összehozni!Ügyesek vagytok!

Jutka írta...

Jézusom, micsoda munka. Megemelem a kalapomat! :D

Ami írta...

Ez valami eszméletlen jó lett!

Túry Amália írta...

hűű én sose merek ilyen tortákat készíteni. nagyon ügyesek vagytok! tetszik :)

Éva írta...

Szinte hihetetlen hogy mit megcsinálsz! Van olyan mire azt mondanád hogy ezt nem tudom ? Nagyon élethű , nagyon szép lett ! A tartalma pedig biztosan nagyon finom volt!

Edó írta...

Kösöznjük szépen nektek,örülök,hogy tetszik!Én is elégedett vagyok vele,csak mindig zavarnak ezek az apró hibák,mert tudom,jobban is meg lehetne csinálni.

Éva,nem,sosem mondom,hogy nem tudom megcsinálni:) de ez nem jelenti azt,hogy mindig meg is tudom csinálni:))

Kati írta...

Hát bármit is mondasz szerintem tenger türelmed van, és ez a laptop-torta csodás.

Zsuzsa írta...

hihetetlenek vagytok.... honnan ennyi ugyesseg? :p

Edó írta...

Kati,köszi,amit szeretek,ahhoz van türelmem:)Máshoz semmi..

Zsuzsa,összedobjuk amink van:))Párban midnent könnyebb.