2011. január 1., szombat

Csirkecomb amerikai módra


A corn flakes miatt adtam ezt a nevet. Tulajdonképpen panírozott csirkecombról van szó, a hagyományos zsemlemorzsa helyett pedig kukoricapehelybe paníroztam, ettől lett sokkal ropogósabb és finomabb. Igazából lánykám panírozta egyedül, én csak aszisztáltam.

Hozzávalók:

  • csirkecomb
  • liszt
  • tojás
  • kukoricapehely (corn flakes)
  • olaj
  • só, bors
Elkészítése:
  • A csirkecombokat megfőztem némi zöldség kíséretében, ebből lett húsleves.
  • A főtt combokat sózzuk, borsozzuk, majd panírozzuk: liszt, felvert-sózott tojás, aprított kukoricapehely. Ha nincs késes aprítónk, rakjuk fóliába, majd sodrófával törjük nagyon apróra, morzsásra.
  • Bő olajban ropogósra sütjük.
Szerencsém van ezzel a panírozás-dologgal, mert a gyerekek szívesen segítenek, úgymond elvégzik nekem a "piszkos munkát" :) Bár egyébként is mindig ott sürögnek körülöttem és bármit szívesen megcsinálnak ha sütés-főzésről van szó, sőt, megtiszteltetésnek veszik, ha felkérem rá.

9 megjegyzés:

ildikebak írta...

Finom lehet :-) ki fogom próbálni :-)
Köszi :-)

Fagyal Hajnalka írta...

Egy újabb, érdekes recept, tuti kipróbálom, a gyerekeim szeretik nagyona kukoricapelyhet.

Gratulálok a kis segítségeidhez, azt hiszem, nagyszerű dolog így együtt ennivalót "alkotni:-) Meg aztán takarítani! :-)

A legjobbakat kívánom számodra és szeretteidnek az új évben! :-)

Bianka írta...

Férjem nagyon szereti, főleg ahogy ropog a foga között :))) Nagy gyermek
Nagyon guszta

Mary írta...

Guszta nagyon! Nálunk nagy fiam volt a kukta a konyhában persze ha nem dolgozik most is az!:) Tiborom meg inkább most segít!:)

Juci írta...

Fantasztikus a látvány azonnal felfalni való!

garlutti írta...

Hola desde VIGO ESPAÑA ,me encantan tus recetas y blog comparto las mias.
Te deseo un feliz año 2011 .Saludos MARIMI

Ági írta...

Van egy hasonló receptem nekem is itt: http://rapidvacsi.blogspot.com/search/label/csirkecomb

....de a tiéd sokkal jobban tetszik. Hazajön ma a férjem és azt hiszi vasárnap van, mert húsleves illat terjeng a lakásban és a combok is kisülve várják hogy megegye a család őket.
Hála neked Edó!

Ági

Edó írta...

Ildi,tuti befutó:)

Hajnalka,igen,nagy öröm a gyerekekkel alkotni,utána takarítani már nem annyira,viszont valójában hálás lehetek azért,hogy van akik után eltakarítsak!

Bianka,hát meghiszem!

Mary,mindig jól esik,ha az embernek(asszonynak) van segítsége,főleg ha családtag:)

Juci,köszi,sajnos már elfogyott,nem tudod felfalni:P

Marimi,thank you for visiting my blog!Wish you a Happy New Year!

Ági,milyen jó,ha egy asszony hétköznap vasárnapi ételekel kényezteti családját:)Egyébként a te variánsod jobbabn tetszik,finomabb leet és jóval egészségesebb.Köszi a linket!

Viki írta...

Nagyon gusztusos és tudom is, hogy finom. Mi nem szeretjük a zsemlemorzsát, így már elég régen használom bundázáshoz a pelyheket, főleg az aprószemü zabpelyhet.