2010. október 6., szerda

Díjat kaptam:)


Ildy szerint - annyira aranyos ez a nő:) - a számára 5 legkreatívabb bloggerek egyike vagyok. Ennek igazán nagyon örülök, igen megtiszteltető számomra és köszönöm Ildy, hogy rám gondoltál! Örülök, hogy látsz némi fantáziát az oldalamon és szeretsz "hozzám járni":)

Ez a 11.-ik díjam!!!Köszönöm mindekinek az összeset!

Hát nem könnyű feladat ennyi szuper blogger közül kiválasztani 5-öt, mert én sokkal többet tudnék megnevezni,de a szabály szerint 5-öt kell, hát lássuk..

1. Móni - Zsófi és Luca
2. Jade - Jade konyhája
3. G.Edith - Gál Edith a konyhában
4. Ildy - Gasztrómániákus
5. Reni - Az élet napos oldala

Akiket nem soroltam most fel azokat is imádom, rengeteg kedvenc blogom van! Arra gondoltam, hogy így utólag felsorolom őket, de túl hosszú lenne..de akiket szeretek, azok úgyis tudják:)

Olyan fáradt vagyok, hogy alig látok rendesen, megy a mókuskerék, viszont két dolog változott rajtam és ez új energiával tölt fel. Vannak akik az egyiket már látták, s vannak, akik mindkettőt:) Néha kellenek a változások, hogy jobban érezzük magunkat s új erőre kapjunk.
De most..sűrgős aludnivalóm van:)

10 megjegyzés:

Ildy írta...

Már épp kezdtem csúnyákat mondani, amiért valaki szórakozik a nevemben:) Szóval ketten(?) vagyunk!

Edó, ez nagyon kedves tőled, köszönöm szépen!:)

Edó írta...

Ja,tényleg:)))Szívesen,megérdemled!

ildikebak írta...

:-) Szívesen és nagy örömmel adtam:-)
Igen Ildy :-DDD sokan vagyunk :-)
Nagyon kellemes estét kívánok :-)

Jutka írta...

Én láttam az egyiket..csinos :))

Jade írta...

Koszonom, Edoka!

Mónika írta...

Gratulálni tértem be hozzád, és mit látok, saját nevemet a díjazottjaid között...
Nagyon köszönöm!

puszillak,
Móni

Nyárády Károly írta...

Hát tudd meg, csak perceken múlott az, hogy lemaradtam Nálad a hasonló díjjal. De nem baj, majd a következő alkalommal Te leszel az első! :-)
Gratulálok a díjhoz! Megérdemelten kaptad meg!
Csókoljon továbbra is homlokon a konyhatündér, a kreativitás múzsája. Vagy inkább valaki más, de kreatívan? Ahogyan gondolod, és ahogyan szeretnéd?
Hát akkor úgy legyen!
Szia!

Edó írta...

Szívesen lányok,megérdemlietk,mint ahogyan még sokan mások is..

Karesz,akor majd várom,hogy első legyek:P S konyhatündér helyett akkor a mást választanám,kreatívan;)

Gál Edith írta...

Edó, én is köszönöm :)

Edó írta...

Edith,fogadd szeretettel!