2010. április 24., szombat

Cukker - blogger


Ezt a díjat - játékot Andi még korábban küldte nekem, és ezúttal is nagyon megörültem, jólesett! Köszönöm Andi, már régen válaszoltam ilyen kérdésekre...hát akkor lássuk:

KEDVENC...

Íróm: Antoine de Saint-Exupéry
Könyvem: A kis herceg
Italom: vodka (de jóféle!) naranccsal
Ételem: nagyon sok kedvencem van, főleg az olasz és görög konyha, magyar rétesek és sütemény mindnen mennyiségben :))
Énekesem: Michael Jackson, George Michael, Máté Péter az állandók, a többi mindig változik
Énekesnőm: na ez tényleg mindig változó
Színészem: Nicholas Cage, Martin Lawrence
Együttes: mikor milyen hangulatom van, de rock, metál, hobo kizárva
Dj: nincs
Dalom: rengeteg van amit a kedvencemnek mondhatok
Sorozat: Barátok közt, ez kötelező esti program
Mozi film: nincs
Hangszerem: saxofon
Hónap: július
Nap: péntek
Évszak: nyár
Napszak: este
Sport: step aerobic és tae-bo, úszás, minden mennyiségben!
Bloggerem:  sok van és mindenki más dologért :)
Kommenetelőm: mindenki kommentjét szeretem!
Idézet: "Szépek vagytok, de üresek. Nem lehet meghalni értetek. Persze egy akármilyen járókelő az én rózsámra is azt mondhatná, hogy ugyanolyan, mint ti. Holott az az igazság, hogy ő egymaga többet ér, mint ti valamennyien, mert ő az, akit öntözgettem. Mert ő az, akire burát tettem. Mert ő az, akit szélfogó mögött óvtam. Mert róla öldöstem le a hernyókat (kivéve azt a kettőt-hármat, a lepkék miatt). Mert őt hallottam panaszkodni meg dicsekedni, sőt néha hallgatni is. Mert ő az én rózsám."

Egycsipet, S.Edith, Kiskukta, Mary, sok szeretettel küldöm nektek és ha van kedvetek válaszoljatok ti is:)

3 megjegyzés:

Andi írta...

Jó volt olvasni soraidat!
Gyönyörű az idézet!

egycsipet írta...

:)) Nagyon szépen köszönöm ezt is. :)

Mary írta...

Edó köszönöm a díjat kedves tőled, hogy rám gondoltál!