2010. február 16., kedd

"A kelt teszta muvesze" dijat kaptam


Kiskukta tisztelt meg eme dijjal, mondhatom, tenyleg nagy megtiszteltetes es koszonom szepen!
Aztan megkaptam ezt a dijat Monikatol is, akivel mar regen ismeretsegben vagyunk, virtualisan es aki szinten sokat segitett nekem mindig. Kedves volt tole is, hogy ram gondolt,koszonom!
Annak idejen en is E. Margit oldalarol tanultam a kelt tesztakkal dolgozni, sokan es sokat segitettek nekem ebben,azota egesz jol mennek a dolgok. Mondhatom, kozeli baratsagban vagyok a kelt tesztakkal, mindig szivesen dolgozom veluk. Amiota eloszor sutottem itthon kenyeret (lassan 3 eve),azota semmi penzert nem cserelnem le oket a bolti ragos, tartosito- es egyeb szerekkel tuningolt "kenyernek" nevezett izekre.
Es mindenkit arra buzditok, aki meg nem sutott hazilag kenyeret, kiflit, zsemlet, az fogjon hozza most! Sokat nyer vele.

A dijat tovabbadnam mas muveszeknek is, mint pl:

Wise Lady
Jade
Vali
Viki

es termeszetesen Kiskukta, Limara, Moha, Monika, Mary, Brigitta, bar oket mar dijaztak, de en is megemlitem azert, sokat lehet tanulni toluk!

6 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Edó köszönöm. Én is nagyon szeretek kelt tésztával dolgozni, akárcsak te. Azért a művész, talán túlzás :D

Vali írta...

Köszönöm szívem, megtisztelsz vele.
Nálam sem található bolti pékáru.

Viki írta...

Edó! Nagyon meghatódtam, s köszönöm, hogy Rám is gondoltál. Igaz, hogy nem érzem magam müvésznek, de nagyon-nagyon szeretek a kelt tésztával dolgozni, kreálni. Nálunk sincs tuningolt pékáru :)

Brigitta írta...

Edó,köszönöm szépen Neked is,megtiszteltés nekem is.Nálad is igazán jó helye van a díjnak.

Edó írta...

Lanyok,en titeket igenis muvesznek tartalak,nem tulzas!Sokat tanultam toletek,s meg fogok:)

Mary írta...

Én is köszönöm Edó!