2009. december 27., vasárnap

Karacsonyi ajandekom



Regota vagyom egy ilyen "kuktara", iden elhozta az angyalka :) Remelem valoban a jobb kezem lesz a konyhaban, csak eloszor ossze kell baratkoznunk, mert nem is olyan egyszeru egy ilyen masina annyi fele tartozekkal..mar odaig jutottam, hogy tudom mi mire van, csak ki kell probalni.
Masik ajandekom egy nagyon bundas csizma, ugyanis ferjem azt mondta, nemcsak haziasszony vagyok, hanem no is :)

Kivanok mindekinek jo keszulodest szilveszterre!

8 megjegyzés:

sedith írta...

Hű, klasz masina! Meglátod, hoyg ki fogod használni!:)
Én digitális konyhamérleget és egy kávédarálót, no meg egy jó bundás csizmát kaptam. :D:D:D

Edó írta...

Nagyon klassz ajandekokat kaptal te is:)))A bundas csizmara ugy nez ki szuksegunk is van!:))

Reni írta...

Nekem is ugyanilyen gépem (gépparkom :D ) van, nagyon szeretem, igazán hasznos tud lenni, bár még mindig nem használom ki minden funkcióját, mert utólag jut eszembe, hogy jéé, ezt ezzel a géppel is meg lehetett volna csinálni..

Kávédarálót én is kaptam :)

Edó írta...

Reni igen,valoszinu en is leszek igy,hogy utolag esik majd le:)Hasznald egeszseggel a kavedaralot!

Mary írta...

Nagyon szép és praktikus ajándékot kaptál! Használd egészséggel!

szepyke írta...

Gratulálok hozzá!:) Használd egészséggel, mindenki megelégedésére!:)

Edó írta...

Mary,szepy,koszonom:)hasznalni fogom!:)

Jutka írta...

Nagyon fogod szeretni, klassz ajándék. Nekem is van egy hasonló és azóta szeretem vágni a káposztát is :)