2009. november 12., csütörtök

Ropogos teli salata



Regen tortent, hogy egyik estefele nagyon megeheztem, de valami konnyut szerettem volna enni. Ferjem keszitett nekem egy isteni finom salatat, ami annyira izlett, hogy azota nagyon gyakran keszitunk, nem is tudom eddig miert nem tettem kozze.
Igazan egyszeru, megis nagyon finom es vitamindus, raadasul igen laktato is tud lenni, mivel a ropogos hozzavalokat sok ideig kell ragni.
Ma en keszitettem el, kicsit maskepp, mivel most ezek voltak itthon.

Hozzavalok:

  • voroshagyma (teszek bele rendesen)
  • uborka (most kaposztat tettem)
  • zoldpaprika
  • olivabogyo
  • par kocka fetasajt (vagy telemea)
  • par csepp balzsamecet
  • par csepp extra szuz olivaolaj
  • neha karalabe, esetleg barmilyen olajos mag
  • esetleg pici so, de nem szukseg, mert a sajt sos
A zoldsegeket nagyon vekony csikokra vagjuk, osszekeverjuk a tobbi hozzavaloval es kesz a mennyei es konnyu vacsora.
Barmilyen ropogos zoldseget lehet belerakni, a lenyeg, hogy a feta, oliva es balzsamecet benne legyen.

Nincsenek megjegyzések: