2009. október 9., péntek

Kremsajt kencenek



Itt lattam eloszor az elkeszitesi modjat, rogton ki is probaltam, az eredmeny egy isteni, lagy, meg fuszerezes nelkul is igen izletes kremsajt lett. Nem eloszor keszitem, mert nagyon szeretjuk.

Hozzavalok:
  • 2 nagy doboz tejfol (800 gr)
  • 1 nagy doboz kefir
  • 1 nagy doboz joghurt

Elkeszites:

  1. A hozzavalokat egy edenyben jol osszekeverem.
  2. Egy textil anyagba ontom, osszekotozom es felkotom valahova ahol nincs utban (en a barpultra, a pohartartora). Ala teszek egy edenyt, ebbe fog kicsopogni a savo.
  3. Estetol reggelig hagyom, azalatt elkeszul a kremsajt.
  4. Kiboritom es barhogy lehet izesiteni. Most ketfele izesitesben keszitettem.

Zoldfuszeres kremsajt:
A kremsajthoz adtam: friss bazsalikom es petrezselyem aprora vagva, szaritott oregano, so, feherbors, jol kikavartam.



Zoldseges kremsajt
:

A kremsajt masik felehez adtam: fekete olivabogyo, sargapaprika es fokhagyma aprora vagva, so, feherbors, jol kikavartam.

Mindketto nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések: