2009. október 24., szombat

Baconbe bujt inyencsegek



Hirtelen otletbol keszitettem, mivel varakozott a hutoben egy csomag bacon, mar par napja. Aztan az kerult bele, ami keznel volt. Ilyen tekercset rengeteg modon lehet kesziteni, szinte barmi mehet bele, es azt hiszem nincs is olyan, aki meg ne keszitett volna.

Hozzavalok:


  • csirkemell file



  • baconszeletek



  • spenotlevelek



  • trappista sajt



  • fokhagyma



  • vaj



  • so, bors


Elkeszites:

1. A csirkemellet szeletekre vagtam, soztam, borsoztam.
2. Mindenikre spenotleveleket teritettem, raraktam egy-egy csik sajtot  felgongyoltem.
3. A tekercseket baconba bujtatom es kivajazott jenaiba sorakoztatom, alufoliaval lefedem.
4. Kb 30 perc utan leveszem a foliat es tovabbi 10 percig meg sutom.
5. Mivel a fokhagyma kimaradt belole, igy a tekercsek koze raktam vekony cikkeket, igy is erzodott az ize.

Korettel remek foetel, de hidegen is nagyon finom, eloetelkent is megallja  a helyet.


Nincsenek megjegyzések: